همسرانه

همسرانه

مطالبی در مورد داشتن یه زندگی خوب،سالم،موفق و خصوصا پایدار

داوود

خدایا! به هرکی دوست میداری بیاموز که عشق اززندگی کردن بهتر است و به هرکس که بیشتر دوست میداریش بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است !

موضوعات

تصاویر

عاشقانه

احساسی و رمانتیک

مطالب

عاشقانه

رازهای موفقیت

آموزشی

بهداشت و روان

دانستنیهای قبل از ازدواج

دانستنیهای بعد از ازدواج

دانستنیهای جنسی

دانستنیهای بارداری و زایمان

دانستنیهای رفتاری کودکان

طنز


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همسرانه و آدرس hamsaraneh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

سرزمین اسرار THE SECRTE LAND

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

مطالب اخير

رازهایی کاملا مردانه در زندگی زناشویی

رابطه جنسی در دوران قاعدگی، آری یا نه؟

پاسخ به سوالات مردانه خانم ها...

آقایان بخوانند: چگونه از دوران نامزدی بهترین استفاده را برای ایجاد نزدیکی ببریم؟

کم کردن ميل جنسي

بوسه به روایت شعر

بوسه.بوسه.بوسه

10 مشكل اصلي در ازدواج هاي فاقد رابطه جنسي

رازهـایی برای یک ازدواج هميـشه پايـدار

چیزهایی که مردان آرزو دارند زنان بدانند

هرگز با همسرتان این کار را نکنید

چقدر با همسرمان صمیمی شویم؟

۷ بـاور غـلـط درباره ازدواج

زنان به این جمله ها نیاز دارند / اقایان حتما بخوانند

روش بخشیده شدن بعد از اشتباه را یاد بگیرید !

اصول خوشحال کردن بانوان

همه چیز در مورد شب زفاف

نحوه بوجود آمدن خودتان را ببینید…

هدف از ازدواج چیست؟

حرف هایی که نباید به زنی که همسر شماست بگویید!

نويسندگان

داوود

پیوند های روزانه

طراحی دکوراسیون

سرزمین اسرار

انجمن تخصصی عمران

پارس اسکین

♥*♥ آرزوها ♥*♥

دنیای تصاویر متحرک

چی دوست داری؟!...

ایران ویج

اوففففففف

بیتوته

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 43432
تعداد مطالب : 37
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

بوسه.بوسه.بوسه

 

بوسه چیست؟

قبل از هر چیز شما رو میخوام با واژه بوسه آشنا کنم.

اصلا بوسه چیه؟

به عبارتی میشه گفت که :بوسیدن لمس لب جایی دیگر را است که معمولاً برای ابراز محبت، نشان دادن احترام و یا به عنوان سلام و خداحافظی استفاده میشود. بوسیدن میتواند برای نشان دادن روابط احساسی و یا جنسی استفاده گردد. بوسه به طور کلی یکی از رایج ترین روش های ابراز عشق و محبت است.

 خوب حالا میخواییم بپردازیم به بقیه ماجرا....

از نظر زیست شناسیش

انسان شناسان هنوز به یک اتفاق نظر در مورد اینکه آیا عمل بوسیدن یاد گرفتنی می*باشد یا غریزی، نرسیده اند. این عمل ممکن است با عمل تمیز کردن که در بین حیوانات دیده می*شود ارتباط داشته باشد.
بوسیدن این امکان را می*دهد که زوجهای احتمالی (که انتظار می*رود با هم زندگی مشترک داشته باشند) ماده شیمیایی موجود در بدن یکدیگر به نام فرومون را بو کشیده و طعم آنرا حس کنند، این ماده برای سازگاری زیست*شناختی می*باشد.

زنان به طور ناخودآگاه به سمت مردانی بیشتر جذب می*شوند که قسمت MHC [۲] موجود در ژنوم آنها با یکدیگر تفاوت دارد.

لازم به ذکر است که هر چه اختلاف این قسمت از ژنوم مرد و زن بیشتر باشد قدرت مقابله با بیماریها بیشتر می*شود و درنتیجه فرزندان این زوج نیز در برابر بیماریها قوی تر و سالم تر می*باشند، پس شانس بیشتری برای زنده ماندن وجود دارد.
به همین دلیل است که بعضی از زوجها که دارای چنین تفاوت زیادی می*باشند بیشتر مواقع در کنار هم و یا در آغوش هم دیده می*شوند.

همچنین نتایج تحقیقاتی در دانشگاه آلبانی آمریکا نشان می*دهد که زنان از بوسیدن به عنوان یک وسیله برای پیدا کردن پدر مناسب برای فرزندانشان استفاده می*کنند و مردان را بیشتر بر اساس کیفیت اولین بار بوسیدن قضاوت می*کنند
پروفسور وان بیرنت رئیس بخش مردم شناسی دانشگاه تکزاز اظهار می دارد که: "اولین بوسه عاشقانه برمی گردد به 1500 سال قبل از میلاد مسیح در هند. پیش از این زمان هیچ مدرک دیگری دال بر وجود بوسه های عاشقانه وجود نداشت. کلیه این نتایج از روی لوح های گلی، نقاشی روی دیواره های غارها و یا نوشته های روی پوست حیوانات بدست آمده است.


بیرنت معتقد است که تماس نزدیک و فشار بینی ها به یکدیگر از همان 1500 سال قبل از میلاد مسیح مرسوم بوده است.

اما بوسه ای که امروزه به این شکل رواج پیدا کرده، برای اولین بار در میان رومی ها شهرت پیدا کرد. رومی ها در هنگام سلام کردن یکدیگر را می بوسیدند، انگشتر و حلقه ای که بر دست رهبران قومشان بوده را می بوسیدند و مجسمه های خدایان خود را نیز می بوسیدند و با این کار مطیع بودن و حس احترام خود را به طرف مقابل انتقال می دادند.


رومی ها به سرعت متوجه شدند که بوسه در شرایط مختلف می تواند معانی متفاوتی را در بر داشته باشد، به همین دلیل برای انواع بوسه ها، نام های مختلفی انتخاب کردند. به عنوان مثال اسکیولیم: بوسه از روی دوستی، باسیولیم: بوسه از روی احساس عشق و محبت، و سویولیم: بوسه عمیق که این روزها به French Kiss مشهور شده است.


از آن به بعد بود که ادیان مختلف شروع به تحریم بوسه نموده و آنرا به عنوان یک گناه نابخشودنی اعلام کردند، اما به هر حال قدرت بوسه بیشتر بود و همچنان به قوت خود باقی مانده است.


اگر بخواهیم این پدیده را از نظر علمی ریشه یابی کنیم، می توانیم بگوییم که بوسیدن به طور طبیعی باعث می شود تا ذهن آکسی توسین بیشتری ترشح کند، این هورمون سبب می شود در هنگام بوسیدن احساس خوبی به ما دست بدهد و دانشمندان معتقدند که ماهیت وجودی انسان به گونه ای است که در صورت تجربه یک بوسه منتظر بوسه ی بعدی خواهد بود. زمانیکه در وضعیت بوسیدن قرار می گیرد، غدد موجود در داخل دهان و جداره لب ها ماده شیمیایی را ترشح می کنند که همین ماده سبب ایجاد تمایل فرد به ادامه بوسیدن می شود.


در تحقیقی که در سال 1997 در دانشگاه پرینستون انجام شد، محققان به این نتیجه دست پیدا کردند که مغز انسان دارای سلول های عصبی است که فرد را قادر می سازد تا در تاریکی لب های معشوقه اش را پیدا کند. تعجبی وجود ندارد که چرا بسیاری از زوج ها از بوسیدن یکدیگر در مکان های تاریک و کم نور لذب بیشتری می برند.


پزشکان و روانپزشکان آلمانی در پی پژوهش های گسترده خود در این باره به این نتیجه رسیده اند که افرادی که هر روز صبح قبل از ترک کردن خانه، همسر خود را میبوسند کمتر دچار بیماری می شوند.


همچنین افرادی که پس از بوسیدن خانه را ترک می کنند، کمتر احتمال وقوع تصادف دارند، 20 تا 30 درصد درآمد بیشتری نسبت به سایرین دارند و به طور متوسط 5 سال بیش از هم سن و سال های خود عمر می کنند. دکتر آرتور سازبو یکی از افرادی که در در این تحقیقات نقش فعالی داشته معتقد است یکی از دلایل اصلی موفقیت تعداد بسیار زیادی از افراد این است که روز خود را با یک نگرش مثبت و دلچسب شروع میکنند و چه چیز می تواند مانند یک بوسه در انسان یک نگرش مثبت ایجاد کند.


بنابراین اگر شما می خواهید خوشحال، سلامت، و موفق، بوده و عمر طولانی داشته باشید، باید کسی را که دوستش می دارید هر روز صبح، پیش از اینکه خانه را به قصد محل کار خود ترک کنید، ببوسید.

سایر مزایا
محافظت از دندان ها و جلوگیری از پوسیدگی
از بین بردن استرس
کاهش وزن
تاخیر در فرایند پیری
ایجاد و افزایش تناسب اندام
افزایش اعتماد به نفس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 2 شهريور 1391برچسب:,

|